Verzenden & bezorgen

Verzendkosten Nederland, België en Duitsland: € 5,58 excl. BTW (€ 6,75 incl. BTW)

Gratis verzending vanaf € 150,- (excl. BTW) in Nederland, België en Duitsland.

Verzendkosten Europa: Op aanvraag (afhankelijk van formaat/gewicht/aantal).

Bij het zorgvuldig versturen van onze hoogwaardige aluminiumfolie komt nogal wat kijken en hebben wij te maken met postpakketten van afwijkend formaat en groot gewicht. Hiervoor worden door transporteurs hoge (extra) kosten berekend waar wij weinig tot geen invloed op hebben. Om onze verkoopprijzen scherp te houden, zijn wij gedwongen om een deel van deze kosten door te berekenen middels verzendkosten per bestelling.

Waar wij wel invloed op hebben zijn onze verkoopprijzen. Wij verkopen dan ook enkel de beste Europese hoogwaardige aluminiumfolie, rechtstreeks van de fabriek zonder tussenkomst van derden en kunnen zo de scherpste online verkoopprijzen hanteren.

Bezorgen

Wij bezorgen zoveel mogelijk orders via pakketpostservice van PostNL. Is uw bestelling echter te groot of te zwaar dan versturen wij deze per pallet. Over het algemeen leveren wij binnen 1 à 2 werkdagen nadat de betaling is ontvangen. Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur zijn geplaatst en betaald en als pakketpost via PostNL kunnen worden verzonden, worden dezelfde dag verstuurd (indien op voorraad).

Als de bestelling afgehandeld en verzonden is ontvangt u van ons een bevestiging via e-mail met track-en-tracecode. Wij kunnen helaas geen exacte datum garanderen waarop het pakket wordt afgeleverd.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Het kan voorkomen dat het door u bestelde niet langer op voorraad is. In dat geval kan het soms enkele dagen langer duren voordat de bestelling afgeleverd kan worden. Wij laten dat per e-mail weten en vragen of u daarmee akkoord bent of dat u afziet van artikelen die niet op voorraad zijn.

Levering op een ander adres

Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten leveren?
Ja, dat kan. Bij uw bestelling kunt u aangeven dat deze op een ander adres geleverd moet worden. Dat kan bijvoorbeeld ook uw privé- of werkadres zijn als dat beter uitkomt.

Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben?

Mocht de bezorger er niet in slagen om het pakket af te leveren, dan wordt het aan een van de buren overhandigd. Als ook dat niet mogelijk is, dan wordt het de dag erna nogmaals aangeboden. Lukt het dan ook niet om de bestelling bij u of de buren af te geven, dan wordt het pakket automatisch een week op het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt bewaard. Uiteraard ontvangt u hiervan een melding, zodat u het pakket kunt afhalen op het moment dat het best schikt.

Belgische wet verplicht e-commerce bedrijven om 2 bezorgopties te bieden

Door een wijziging (in 2024) in de Belgische wet zijn wij verplicht om 2 bezorgopties aan te bieden in onze checkout. Hiermee wil de Belgische overheid de bezorging aan klanten verder verduurzamen.

Door in de checkout te kiezen voor de optie: Op een ander adres bezorgen,
kunt u uw bestelling elders laten leveren, denk hierbij bijvoorbeeld aan levering op uw werkadres.

EU landen

Kan ik ook bestellen vanuit een ander EU land?
Ja, dat kan, op aanvraag versturen wij naar alle landen binnen Europa.

Neem contact op met de klantenservice van Aluminiumfolie.nl, wij helpen u graag verder, bel: +31 (0)85-4864120 of mail naar [email protected]