Ruilen & retourneren
Retourzendingen worden zonder telefonisch of schriftelijk overleg vooraf niet geaccepteerd. Hebt u vragen over de mogelijkheid tot retourneren of ruilen van uw product(en)? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Stappenplan, ruilen en/of retourneren
Een artikel ruilen of retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden zodat wij uw retour zo correct mogelijk kunnen afhandelen.
- Meldt bij onze klantenservice dat u een of meerdere artikelen wenst te retourneren;
- U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek;
- Stuur ons een volledig ingevuld herroepingsformulier; Download herroeping formulier hier
- Na ontvangst van de goederen, stuurt Aluminiumfolie Nederland B.V. een ontvangstbevestiging via e-mail;
- Afhankelijk van uw voorkeur, ruilen wij de artikelen om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug.
Ruilen & Retourneren
- Indien u de aankoop wilt ontbinden dient dit te gebeuren binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen;
- Het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn, en geen gebruikssporen vertonen;
- De verpakking moet in nieuwstaat verkeren zodat wij het artikel opnieuw kunnen verkopen;
- U stuurt het artikel op eigen kosten terug, ongefrankeerde zendingen worden niet aangenomen;
- De kosten voor retourzendingen zijn voor eigen rekening tenzij het product defect of beschadigd is buiten uw schuld om;
- Het bedrag wordt binnen 5 werkdagen teruggestort op een door u aangegeven bankrekening.
Retouradres
Jij kunt het pakket retour zenden via een PostNL servicepunt naar:
Aluminiumfolie Nederland B.V.
Ter attentie van: afdeling retouren
Geer 48
4243 JT Nieuwland
Nederland
De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Alleen indien een product buiten uw schuld om defect of beschadigd is kan Aluminiumfolie Nederland B.V. besluiten de gemaakte kosten voor retourzending te vergoeden. Wanneer na contact met onze Klantenservice blijkt dat u het pakketje retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende.
Wij zijn niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens het retour transport. Zorg daarom altijd voor een goede verpakking. Ongefrankeerde en rembours retourzendingen worden geweigerd.
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?
- Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag aan de bezorger om hier meteen melding van te maken;
- Wanneer u het pakket al hebt aangenomen en er later alsnog achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er beschadigingen zijn aan een van de producten. Mocht dit het geval zijn, neem dan zo spoedig mogelijk na constatering contact op met onze Klantenservice. We laten u dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of dat het op een andere manier moet worden opgelost;
- Indien u het product retour wilt sturen, kunt u hier een herroepingsformulier downloaden. Dit retourformulier kunt u bij de retourzending voegen, zodat wij weten dat het artikel van u afkomstig is en beschikken we over alle relevante gegevens omtrent de retourzending;
- Na het openen van de verpakking heb ik een beschadiging ontdekt aan mijn product. Wanneer u een beschadiging aan een of meerdere product hebt ontdekt, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze Klantenservice. Wij laten u vervolgens zo spoedig mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of dat het op een andere manier kan worden opgelost.