Ruilen & retourneren

Retourzendingen worden zonder eerst telefonisch of schriftelijk overleg niet geaccepteerd. Heb jij vragen over de mogelijkheid tot retourneren of ruilen van jouw product(en)? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Stappenplan, ruilen en/of retourneren

Als je een artikel wil ruilen of retourneren? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden zodat wij jouw retour zo correct mogelijk kunnen afhandelen.

  1. Meldt bij onze klantenservice dat je een of meerdere artikelen wenst te retourneren;
  2. Jij ontvangt via e-mail een bevestiging van jouw verzoek;
  3. Jij stuurt ons een volledig ingevuld herroeping formulier; Download herroeping formulier hier
  4. Na ontvangst van jouw goederen, stuurt Aluminiumfolie Nederland B.V. een ontvangstbevestiging via e-mail;
  5. Afhankelijk van jouw voorkeur, ruilen wij de artikelen om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug.

Ruilen & Retourneren

  • Indien jij de aankoop wil ontbinden dient dit te gebeuren binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen;
  • Het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn, en geen gebruikssporen vertonen;
  • De verpakking moet in nieuw staat verkeren zodat wij het artikel opnieuw kunnen verkopen;
  • Jij stuurt het artikel op eigen kosten terug, ongefrankeerde zendingen worden niet aangenomen;
  • De kosten voor retourzendingen zijn voor eigen rekening tenzij het product defect of beschadigd is buiten uw schuld om;
  • Het bedrag wordt binnen 5 werkdagen teruggestort op een door u aangegeven bankrekening.

Retouradres

Jij kunt het pakket retour zenden via een PostNL servicepunt naar:

Aluminiumfolie Nederland B.V.
Ter attentie van: afdeling retouren
Geer 48
4243 JT Nieuwland
Nederland

De kosten voor retourneren zijn voor jouw eigen rekening. Alleen indien een product buiten jouw schuld om defect of beschadigd is kan Aluminiumfolie Nederland B.V. besluiten de door jouw gemaakte kosten voor retourzending te vergoeden. Wanneer na contact met onze Klantenservice blijkt dat jij het pakketje retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende.

Wij zijn niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens het retour transport. Zorg daarom altijd voor een goede verpakking. Ongefrankeerde en rembours retourzendingen worden geweigerd.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?

  • Wanneer jij aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag aan de bezorger om hier meteen melding van te maken;
  • Wanneer je het pakket al heb aangenomen en er later alsnog achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er beschadigingen zijn aan een van de producten. Mocht dit het geval zijn, neem dan zo spoedig mogelijk na constatering contact op met onze Klantenservice. We laten jouw dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of dat het op een andere manier moet worden opgelost;
  • Indien jij het product retour wilt sturen, kan je hier een herroeping formulier downloaden. Dit retour formulier kan je bij de retourzending voegen, zodat wij weten dat het artikel van jouw afkomstig is en beschikken over alle relevante gegevens omtrent de retourzending;
  • Na het openen van de verpakking heb ik een beschadiging ontdekt aan mijn producten! Wanneer jij een beschadiging aan een of meerdere product heb ontdekt, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze Klantenservice. Wij laten je vervolgens zo snel spoedig mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of dat het op een andere manier kan worden opgelost.